вівторок, 24 березня 2020 р.

Індивідуальний план роботи під час карантину (16.03.2020 – 03.04.2020) педагога-організатора СЗШ №7 м. Світловодська Маліцької Альони Миколаївни

п/п
Дата
Зміст роботи
Примітка
1
16.03.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання.
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Опрацювання фахової літератури.
4. Онлайн робота з вчителями щодо дистанційного навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу.
5. Підготовка звіту, як педагога-організатора, що атестувалася в 2019/2020 н.р.
6. Робота над сценарієм до урочистого вручення атестатів випускникам школи.

2
17.03.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Корекція блогу-звіту, як педагога-організатора, що атестувалася в 2019/2020 н. р. (https://certification1man.blogspot.com/)
4. Робота над сценарієм  до  участі у фестивалі ДЮП «Рятувальник – мужня професія, гордість країни, веде боротьбу за безпеку людини».
5. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів», який відбудеться 17 березня о 18:00 на освітньому порталі «На Урок».
6. Робота над сценарієм до урочистого вручення атестатів випускникам школи.

3
18.03.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання.
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Робота над сценарієм  до  участі у фестивалі ДЮП «Рятувальник – мужня професія, гордість країни, веде боротьбу за безпеку людини».
4. Виготовлення брошур для учнів школи «Як захистити себе від корона вірусу».
5. Розповсюдження листівок за допомогою соціальних сторінок/мобільних додатків.
6. Робота над сценарієм до урочистого вручення атестатів випускникам школи.

4
19.03.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання.
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Робота над сценарієм  до  участі у фестивалі ДЮП «Рятувальник – мужня професія, гордість країни, веде боротьбу за безпеку людини».
4. Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами педагога – організатора.
5. Робота над сценарієм до урочистого вручення атестатів випускникам школи.

5
20.03.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Робота над сценарієм  до  участі у фестивалі ДЮП «Рятувальник – мужня професія, гордість країни, веде боротьбу за безпеку людини».
4. Корекція  виховного плану на ІІ семестр.
5. Упорядкування папок виховних  заходів.


6
23.03.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання.
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Робота над сценарієм  до  участі у фестивалі «Молодь обирає здоров’я».
4. Проходження онлайн-курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» на освітній платформі «EdEra».
5. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам.

7
24.03.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання.
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Робота над сценарієм  до  участі у фестивалі «Молодь обирає здоров’я».
4. Робота  з планом роботи учнівського самоврядування.
5. Підготовка плану проведення Екологічного місячника.

8
25.03.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Проходження онлайн-курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» на освітній платформі «EdEra».
4. Підготовка плану проведення Екологічного місячника.

9
26.03.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання.
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами педагога – організатора.
4. Перегляд майстер-класів із «виготовлення великодніх писанок в різних техніках».
5. Підготовка інформаційних матеріалів до Всесвітнього Дня Землі.

10
27.03.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.
4. Проходження онлайн-курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» на освітній платформі «EdEra».
5. Підготовка до проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності «Щоб не трапилось біди, обережним будь завжди!».

11
30.03
2020
1. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
2. Підбір матеріалів для проведення заходів до Дня вшанування пам’яті жертв Чорнобильської трагедії.
3. Пошук  матеріалів та написання сценарію  для проведення свята  «Танцюй літо» (закінчення навчального року).
4. Проходження онлайн-курсу «Дизайн-мислення в школі» на освітній платформі «Рrometheus».

12
31.30
2020
1. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
2. Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами педагога – організатора.
3. Пошук  матеріалів та написання сценарію  для проведення свята  «Танцюй літо» (закінчення навчального року).
4. Онлайн-робота з членами шкільного парламенту.

13
01.04.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання.
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Оформлення стенду «Чорнобильська катастрофа: надпотужний вибух».
4. Добірка матеріалу до Фесту «Ігри партіотів» (травень).
5. Проходження онлайн-курсу «Дизайн-мислення в школі» на освітній платформі «Рrometheus».

14
02.04.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання.
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Пошук  матеріалів та написання сценарію  для проведення свята  «Танцюй літо» (закінчення навчального року).
4. Добірка матеріалу до Фесту «Ігри партіотів» (травень).
5. Участь в методичному онлайн-консультуванні на сайті управління освіти.

15
03.04.
2020
1. Наповнення веб-ресурсу для організації дистанційного навчання.
2. Робота зі шкільним сайтом, персональним блогом.
3. Пошук  матеріалів та написання сценарію  для проведення свята  «Танцюй літо» (закінчення навчального року).
4. Ознайомлення з методичними матеріалами дощо підготовки та проведення заходів до Дня пам’яті та примирення в 2019-2020 н.р.
5. Проходження онлайн-курсу «Дизайн-мислення в школі» на освітній платформі «Рrometheus».



Немає коментарів:

Дописати коментар